01

Jsou v hotelu Resort Hvozd povolena domácí zvířata (psi a kočky...)?

Domácí mazlíčci jsou v našem hotelu vítáni, maximální hmotnost domácích mazlíčků musí být 20 KG, navíc za ně bude účtován příplatek 500 Kč/den za pobyt vašeho domácího mazlíčka.
02

Je v hotelu Resort Hvozd restaurace?

Samozřejmě, Farma Hvozd má restauraci:


• Restaurace Resort Hvozd :
 • mezinárodní, Neformální stolování
 • Otevřen v Čt, Pá, So a Ne.
 • Otevřeno po celý rok.
• Otvírací hodiny:
 • Čt: od 11:00 do 20:00.
 • Pá: od 11:00 do 22:00.
 • So: od 11:00 do 22:00.
 • Ne: od 11:00 do 17:00.
 • Cenové rozpětí: $$

Menu restaurace Resort Hvozd

• Otevřeno pro hotelové rezidenty a návštěvníky.
• Obědové boxy nejsou k dispozici.
• Maximální kapacita: 100 osob.
• Domácí mazlíčci jsou v restauraci vítáni.
• Naše restaurace nabízí:
 • Kojenecká židle
• Dress kód:
• Neformální
 • Pro ni: Kalhoty a tričko nebo šaty a tenisky, jehly nebo kozačky.
 • Pro něj: Tričko, džíny, šortky, kapsáče, polokošile a tenisky.
03

Mohu rezervovat stůl v restauraci v hotelu Resort Hvozd?

• Resort Hvozd :
V případě dotazů ohledně rezervace restaurace volejte: +420 725 791 305
04

V kolik hodin je check-in v hotelu Resort Hvozd?

Check-in je možný kdykoliv po 14:00.
Brzký check-in od 10:00 je zdarma dle dostupnosti
Hosté, kteří dorazí dříve, mohou využít naše zařízení zdarma předtím, než se ubytují.
05

Je v hotelu Resort Hvozd parkoviště?

Máme bezplatné a hlídané parkoviště.
Počet parkovacích míst je omezen a závisí na dostupnosti.
Není možné je rezervovat předem.
Bohužel nemáme k dispozici parkoviště s obsluhou.

Elektromobily:
Nemáme nabíjecí stanici pro elektromobily.
Nejbližší nabíjecí stanice pro elektromobily se nachází na adrese:
• Großschönauer Str. 41, 02796 Jonsdorf-Kurort Jonsdorf, Germany
• Vzdálenost od našeho ubytování je 6.9 km
Navigace

Parkování kol:
Máme parkoviště pro kola.
06

Které zdravotní služby nebo asistence jsou k dispozici v hotelu Resort Hvozd?

Jsme schopni vám poskytnout lékárničku, prosím, kontaktujte recepci pro více detailů.
Pro profesionální zdravotní dohled.

Nouzové kontakty:
• Zdravotní pohotovost: +420 724 217 152

Národní bezpečnostní čísla:
• Policie: 112
• Oheň: 112
• Sanitka: 112

Zdravotní centrum v areálu:
• Hodiny:
Otevřeno denně
Otevřeno celý den
• Lokalita: V hotelu

Nejbližší zdravotnické centrum:
Jméno: JM Clinic
Telefonicky: +420 484 840 571
E-mail: info@jmclinic.cz
Rezervovat návštěvu: Online zde
Adresa: Krompach 224, Krompach, Czechia
pokyny zde

Nejbližší lékárna:
Jméno: Lékárna U Zlatého Hada
Telefonicky: +420 487 751 167
Rezervovat návštěvu: Online zde
Adresa: Komenského 219, 471 54 Cvikov II, Czechia
pokyny zde

Nejbližší nemocnice:
Jméno: JM Clinic
Telefonicky: +420 484 840 571
E-mail: info@jmclinic.cz
Rezervovat návštěvu: Online zde
Adresa: Krompach 224, Krompach, Czechia
pokyny zde

Nejbližší zubař:
Jméno: Mareš Martin MUDr.
Telefonicky: +420 487 751 431
Adresa: Komenského 358, 471 54 Cvikov II, Czechia
pokyny zde

Najít specialistu:
Najděte lékaře s:
• Webová aplikace: Odkaz
• Apple Store: Odkaz
• Play Store: Odkaz
07

Kolik hvězdiček má hotel Resort Hvozd?

Náš rezort je nezávislý.
- Počet hvězdiček: Náš rezort není hodnocen.
- Kategorie služby: Střední kategorie.
08

Jak mohu potvrdit svou rezervaci v hotelu Resort Hvozd?

• Pokud jste si ubytování rezervovali přímo v hotelu:
Chcete-li spravovat svou rezervaci, klikněte na tento odkaz: najdi moji rezervaci.
Pokud nemůžete najít svou rezervaci, prosím pošlete email na: info@farmahvozd.cz s následujícími informacemi:
Datum příjezdu
Celé jméno
Číslo rezervace nebo ubytování
Telefonní číslo
Emailová adresa

• Pokud jste si ubytování rezervovali prostřednictvím OTA (Booking, Expedia..):

Stav své rezervace můžete zkontrolovat v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi od OTA, a v aplikaci OTA.
09

Jak mohu změnit svou rezervaci v hotelu Resort Hvozd?

Pro úpravu vaší rezervace:
• Pokud jste si ubytování rezervovali přímo v hotelu:
Prosím pošlete email na: info@farmahvozd.cz s následujícími informacemi:
Požadovaná úprava
Datum příjezdu
Celé jméno
Číslo rezervace nebo ubytování
Telefonní číslo
Emailová adresa

• Pokud jste si ubytování rezervovali prostřednictvím OTA (Booking, Expedia..):
Rezervace provedené prostřednictvím jakékoli OTA musí být vyřizovány přímo s OTA.
Postupujte podle následujících kroků:
1-Otevřete e-mail s potvrzením rezervace a navštivte webovou stránku nebo aplikaci OTA.
2-Vyberte možnost pro úpravu rezervace.
Jakékoli úpravy rezervace budou záviset na podmínkách jasně uvedených v době rezervace, v potvrzovacím e-mailu nebo v aplikaci či na ovládacím panelu, který jste použili k provedení rezervace.
Hotel nemůže z těchto zásad udělat žádnou výjimku.

Pokud se na vás vztahuje poplatek za změnu, sdělíme vám to před zpracováním vaší žádosti.

Pro prodloužení vašeho pobytu:
Prosím pošlete email na: info@farmahvozd.cz s následujícími informacemi:
Zdroj rezervace (přímá, Booking,com, atd).
Datum příjezdu
Datum odjezdu
Požadované datum check-inu
Požadované datum odjezdu
Celé jméno
Číslo rezervace nebo ubytování
Telefonní číslo
Emailová adresa

Pro přidání hosta (hostů) do rezervace:
Prosím pošlete email na: info@farmahvozd.cz s následujícími informacemi:
Zdroj rezervace (přímá, Booking,com, atd).
Datum příjezdu
Celé jméno
Počet hostů
Věk hosta
Počet dětských postýlek
Počet pokojů
Emailová adresa
Telefonní číslo

Pokud se na vás vztahuje poplatek za změnu, sdělíme vám to před zpracováním vaší žádosti.
10

Jak mohu zrušit svou rezervaci v hotelu Resort Hvozd?

• Pokud jste si ubytování rezervovali přímo v hotelu:
Storno podmínky:
Bezplatné zrušení rezervace do 30 dnů před příjezdem.
Za zrušení rezervace 30-15 dní před příjezdem se účtuje 30% poplatek.
Za zrušení rezervace 14-7 dní před příjezdem se účtuje 50 %.
Nelze vrátit peníze za zrušení rezervace méně než 7 dní před příjezdem, bude účtována celá částka.

Chcete-li spravovat svou rezervaci, klikněte na tento odkaz: najdi moji rezervaci.
Pokud nemůžete najít svou rezervaci, prosím pošlete email na: info@farmahvozd.cz s následujícími informacemi:
Datum příjezdu
Celé jméno
Číslo rezervace nebo ubytování
Telefonní číslo
Emailová adresa

• Pokud jste si ubytování rezervovali prostřednictvím OTA (Booking, Expedia..):

Rezervace provedené prostřednictvím jakékoli OTA musí být vyřizovány přímo s OTA.

Pro zrušení rezervace:
1-Otevřete e-mail s potvrzením rezervace a navštivte webovou stránku nebo aplikaci OTA.
2-Vyberte možnost zrušení rezervace.

Vrácení peněz závisí na storno podmínkách jasně uvedených v době rezervace a v potvrzovacím e-mailu.
Vezměte prosím na vědomí, že ubytování nemůže z těchto zásad udělat žádnou výjimku.
11

Jsou v hotelu Resort Hvozd nějaké slevové kódy?

Nemáme k dispozici žádné promo kódy.
12

Proč je lepší rezervovat si hotel přímo v Resort Hvozd?

Rezervace přímo od nás vám přinese tyto benefity (podléhá aktuální dostupnosti):

Cena & Platba:
- Garantovaná nejlepší cena
- Flexibilní zrušení
- Zabezpečená platba
- Platba při příjezdu

K dispozici zdarma:
- Parkoviště
- Wi-Fi

Výhody:
- Přímá komunikace
- Bez skrytých poplatků
- Personalizovaný servis
13

Spolupracuje hotel Resort Hvozd s cestovními agenturami?

Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s cestovními kancelářemi, pro zjištění podrobností se prosím obraťte na naše rezervační oddělení.
14

Jaké jsou možnosti balíčků pobytu a stravování v hotelu Resort Hvozd?

Nabízíme 2 cenové kategorie:
- Pouze pokoj
- Pokoj se snídaní.

Upgrade pokoje nebo stravovacího plánu je možný při check-inu, po zaplacení rozdílu v ceně. Služba závisí na dostupnosti.
15

Mohu zařídit dřívější check-in pro mou rezervaci v hotelu Resort Hvozd?

Chcete-li požádat o brzký příjezd, zašlete prosím e-mail na: info@resorthvozd.cz
a uveďte následující informace:

Číslo rezervace nebo ubytování

Datum příjezdu

Požadovaný čas registrace

E-mailovou adresu

Telefonní číslo
16

V kolik hodin je v hotelu Resort Hvozd check-out?

Standardní odhlášení z hotelu je do 10:00.
V závislosti na dostupnosti je možné požádat o pozdní check-out až do 14:00.
Je to 500 CZK za pokoj.
Hosté mohou naše zařízení využít zdarma i po odhlášení z ubytování.
17

Je možné zažádat o pozdější check-out v hotelu Resort Hvozd?

Chcete-li požádat o pozdní odjezd, zašlete prosím e-mail na: info@resorthvozd.cz
a uveďte následující informace:

Datum odjezdu

Požadovaný čas odjezdu

Číslo rezervace nebo ubytování

Telefonní číslo

E-mailovou adresu
18

Je recepce v hotelu Resort Hvozd otevřena 24/7?

Recepce je otevřena od 08:00 do 20:00
19

V kolik hodin je v hotelu Resort Hvozd servírována snídaně?

Snídaně se podávají denně od 08:00 do 10:00.
Snídaně se podává v restauraci Hlavní restaurace.

Snídani vám na pokoj servírovat nemůžeme.
Nastavení soukromí a cookies ?

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení